Ahad, Julai 12, 2009

Ayam Organik HPA tarik minat Ketua Eksekutif Jualan Hotel Sri Malaysia Ipoh


En. Mohamed bin Hj Jamaluddin. Senior Sales Executive Hotel Sri Malaysia Ipoh akhirnya menerima lamaran menjadi ahli pengedar HPA dan seterusnya menjadi peserta PBC di Hotel Sri Malaysia Ipoh pada 11-12 Julai yang berakhir petang tadi. Sebelum ini beliau telah banyak kali dilamar menjadi ahli HPA tetapi tidak berminat kerana beranggapan HPA sama saja dengan syarikat MLM yang lain. Menurutnya sebelum ini beliau pernah terlibat dengan banyak syarikat MLM yang besar besar malah pernah 2 tahun menjadi leader, fasilitator dan motivator kepada sebuah syarikat MLM bumiputra. Beliau yang sebelum ini bertugas sebagai Sales Executive Mc Donald selama 16 tahun baru saja menjawat jawatan Senior Sales Executive di Hotel Sri Malaysia Ipoh.


Beliau mula tertarik dengan HPA apabila pendekatan yang diberikan oleh Herbalis PJ Shafariah bt Ibrahim isteri kepada PJE Cikgu Sani semasa berurusan tentang menu makanan semasa PBC di hotel Sri Malaysia. Herbalis PJ Shafariah meminta supaya ayam jangan ada dalam menu makanan melainkan jika menggunakan ayam organik HPA. Shafariah memberitahunya ayam organik HPA digunakan sepenuhnya oleh 3 buah Restoran Makanan Segera yang terkenal di Kedah iaitu RFC di Sg Petani, RFC di Alor Star dan RFC di Bandar Laguna Merbok. Menurutnya lagi beliau pernah makan di RFC tetapi tak tahu pula yang RFC itu milik HPA. Inilah yang mendorong beliau untuk menjadi ahli dan terus mahu mengikuti PBC yang diadakan di hotelnya semalam dan hari ini.

Semasa sesi pembentangan diakhir kursus petang tadi, beliau nampak begitu faham tentang perjalanan Pelan Pemasaran HPA lalu beliau dinobatkan sebagai Peserta Lelaki Terbaik. Beliau dilahirkan pada tahun 1970 di Kg Kuchai Lambor Kiri, Parit, Perak dan memiliki Diploma Management Training dari Humberger University.



Seramai 32 peserta PBC kali ini di Hotel Sri Malaysia yang dikendalikan oleh KPA. Mereka yang terlibat sebagai fasilitator dan pengisian program ialah:

1. PJS Hj Ramly Ahmad.
2. PJS Jamaluddin Yeop Majlis
3. PJS Zabedah Abdullah
4. PJS Abdullah Abdul Rahim
5. PJE Rahaizan
6. PJE Sani
7. PJE Shafarul Nizam Mohd Idris
8. PJ Azakiah.
9. PJ Hasliza
10. PJ Ayob
11. PJ Shafariah

1 ulasan:

crewradix berkata...

EN JAMALLUDDIN SORI RASANYA TAK DPT PG PROG MOTIVASI BERSAMA GM DI KLIH.COZ RADIX CREW NAK KE J.B. TERIMA KASIH ATAS JEMPUTAN ITU...APE2 pun RADIX CREW MENYOKONG 100 peratus pro di KLIH...INSYAALLAH RADIXCREW AKAN HADIR PD PROG2 YG AKAN DTG...AMPUN DAN MAAF DR RADIXCREW...