Khamis, Ogos 06, 2009

HPA buka Radix Bakery House

/

Radix Bakery House HPA yg terletak bersebelahan dgn Radix Oriental Cuisine (ROC) memulakan perniagaannya semalam hari Rabu 5 Ogos selepas dirasmikan oleh Tuan Haji Ismail Ahmad. Radix Bakery House ini menggunakan produk2 HPA seperti Olive Oil, Madu, Kismis, Kopi Radix, Koko Radix, Jem Nenas, Jem Roselle dalam pembuatan kek dan roti yg dijamin HALAL.


Disamping itu juga produk2 Radix Bakery House ini mempunyai keunikan tersendiri kerana mengandungi herba2 HPA diantara produk2nya ialah cup cake, muffin, aising cake, pizza, cream puff, roti, butter cake, biskut dan lain2.




Alhamdullillah keju yg digunakan dalam produk Radix Bakery House ini adalah diperbuat drpd minyak kelapa sawit. Penggunaan mentega dan pewarna dalam industri kek sekarang juga membimbangkan kita tetapi HPA tetap mencuba mencari altenatif lain yg dapat menggantikan bahan ini. Malah ada juga kek di luar sana yang mengandungi sedikit alcohol utk membuatkan kek tersebut jadi gebu dan besar. Semua masalah ini insyaallah HPA sedang berusaha utk mengadakan altenatif lain.



Semoga Radix Bakery House ini dapat didirikan disetiap daerah di seluruh negara.

Tiada ulasan: