Isnin, April 13, 2009

PBC kali ke 12 di Masjid Al Ghufran TTDI Kuala Lumpur.






Alhamdulillah seramai 47 peserta yang mengikuti PBC di Masjid Al Ghufran kali ini adalah yang terbaik memandangkan tidak ada yang ponteng setiap modul yang dibentangkan. Kesemuanya dapat mengikuti sepenuhnya program termasuk qiamullail. Bagi saya ini adalah rekod terbaik yang pernah saya kendalikan di sini dan di tempat-tempat yang lain. Saya mengucapkan tahniah kepada Pengarah PBC kali ini PJS Abdullah Kadir atau lebih dikenali dengan nama Pak Chop serta isterinya Herbalis PL Khadijah bt Jaafar dan anaknya PJ Shaiful Anita bt Abdullah yang bekerja keras sejak hari Jumaat malam lagi.

Tak ketinggalan juga kepada PJ Shafarul Nizam serta ibunya PR Pn Zulliah yang banyak memberikan tunjukajar kepada fasi fasi yang baru dalam menjayakan program PBC kali ini. Antara fasilitator yang terlibat ialah En. Yusaini Amir, En Mustafa Kamal, En Zulkifli Zainal, En. Kamizi, Sdr. Zulhakimi, Pn. Sharifah, Sdri Puteri Nur Khairunnisa, En Yusman dan Sdr. Mohd Safwan.

Antara yang mengisi slot modul PBC kali ini ialah:

1. Isu Halal Haram oleh PJ Us. Khairuddin Ramli. Pegawai Agama UTM Jln Semarak KL
2. Profail Syarikat oleh PJ Shajaruddin Hj. Tasiron
3. Pelan Pemasaran dan Strategi Menjana Pendapatan 5 Angka oleh PJ Shafarul NIzam
4. Gerakerja 6M oleh PJS Mohd Shafei Hj. Tasiron
5. Kuliah Subuh oleh PJ Us. Khairuddin Ramli. MA(UM)
6. Produk Pilihan oleh PJS Jamaluddin Yeop Majlis
7. Asas Perawatan JAWI dan Diagnos Penyakit oleh PJS Abdullah Abdul Rahim
8. Eagle Ice Sponsoring oleh PJ Shafarul Nizam Mohd Idris.
9. Ulasan persembahan dan penutup oleh PJS Jamaluddin Yeop Majlis

PBC akan datang di Masjid Al Ghufran ialah pada 9 - 10 Mei. Kepada sesiapa yang nak menghantar peserta bolehlah berhubung dengan Setiausaha Kommiti Attoyibah merangkap Pendaftar PBC TTDI iaitu Pn Shaiful Anita bt Abdullah 019-6192958. Pendaftaran terbuka untuk semua ahli HPA yang belum berpangkat Pengurus Melati (PLX).

Tiada ulasan: