Rabu, Mac 24, 2010

PBC di Gua Musang pd Cuti Keputeraan Sultan Kelantan


Program Perkongsian Bijak Cemerlang kali ke 2 di Hotel Fully Inn Gua Musang Kelantan akan diadakan pada hari Selasa 30 Mac dan Rabu 31 Mac ini.

Hari Selasa dan Rabu hujung bulan ini merupakan hari cuti am bagi seluruh Negeri Kelantan sempena Hari Keputeraan Baginda Sultan Kelantan. Oleh itu Komuniti HPA Gua Musang yang diketuai oleh PJS Cikgu Jalaluddin Yeop Majlis mengambil peluang ini untuk mengadakan program PBC untuk kali keduanya di Hotel Fully Inn Bandar Lama Gua Musang.

Peserta terhad kepada 50 orang sahaja dengan bayaran serendah RM150.00 setiap peserta. Oleh itu mana-mana leader yang hendak menghantar peserta bolehlah menghubungi terus Pengarah PBC Gua Musang PJS CIKGU JALAL 013-9221158 sebelum 29 Mac ini.

Antara pemimpin HPA yang akan mengisi program disini nanti ialah

1. PJS SITI ZAWIAH (Penaung KPT) dari Kota Bharu Kelantan
2. PJS US RAMIZU (Presiden KPT) dari Pasir Mas Kelantan
3. PJS SITI HABIBAH (Presiden KPS) dari Nilai Negeri Sembilan
4. PJS CIKGU ABD RAHMAN (CIKGU MEA) dari Pasir Puteh Kelantan
5. PJS CIKGU JALALUDDIN YEOP MAJLIS (CIKGU JALAL) dari Machang Kelantan
6. PJS JAMALUDDIN YEOP MAJLIS dari Rawang Selangor
7. PJS SAJARUDDIN TASIRON dari Shah Alam Selangor
8. PJE ZAHARAH YUSOF dari Kuala Krai Kelantan.
9. PJE MOHD SHAFARUL NIZAM dari Komuniti Rawang Selangor.



Tiada ulasan: