Rabu, Januari 20, 2010

Ikan Sardin HPA Berkhasiat

/
Harga Pengguna: RM6.50. Harga Pengedar HPA: RM5.50 dengan 1 Nilai Mata.

Berita berkaitan Sardin HPA:

Pasaran Sardin

Pasaran untuk sardin dalam bentuk tin sangat tinggi sehinggakan dalam waktu yang terdekat sahaja hampir semua cawangan HPA kehabisan stoknya. Pemintaan yang tinggi ini di jangka akan berterusan memandangkan hanya satu sahaja syarikat pengetinan sardin yang di miliki oleh bumiputra di Malaysia. HPA menjadikan produk ini sebagai salah satu produk halal yang dipasarkan di dalam sistem MLM Syariahnya.

Saya mendengar komentar daripada pengguna bahawa mereka sudah lama tidak mengambil sardin dalam bentuk tin disebabkan kesukaran mendapatkan produk Islam. Selain daripada sardin, HPA juga bercadang untuk pengetinan ayam, lembu, bilis dan kambing. Sudah sampai masanya rangkaian produk halal akan menguasai pasaran lokal dan dunia.InsyaAllah.



Dari blog Ashaaku.blogspot.com

Suka Sardin?

Di rumah saya kalau sardin ni nak kata makanan utama tu tidaklah tapi kira makanan yang kerap juga dimasak sebab anak-anak memang suka. Nak masaknya mudah. Tak perlu nak siang- siang ikan. Masak pulak main campak-campak pun jadi. Hihi.. Selain tu boleh juga menjadi masakan 'kecemasan' bila keputusan lauk!

Selain boleh masak tumis biasa, sardin boleh juga dibuat kari. Laa tak tak pernah buat? Lepas ni boleh ler cuba try test. Sedap tau! Sardin ni memang banyak yang kita boleh buat sebab dia memang dah sedap...(pada saya dan keluarga saya...). Buatlah cara apapun insyaAllah jadi. Tak masak pun boleh makan gitu je kan...kan ke selalu orang buat sandwich tuu... (haa pastu makan sakit perut..). Haha...

Sardin juga selalu kita boleh buat inti karipap, isi pau goreng, sardin roll, sandwich dan macam-macamlah ikut suka hati kita lah nak buat apa...cicah roti ke capati ke pun sedap!

Jadi pada mereka-mereka yang suka sardin tetapi merasakan keraguan dalam nak memakan sardin tak perlu risau lagi sekarang sebab produk sardin keluaran HPA sudah ada dipasaran. Promot ler puloks ya... Tak apa promot barangan keluaran muslim, tak kita siapa lagi?

Ni rupa sardin keluaran HPA

Boleh dapatkan sardin ni di stokis-stokis dan cawangan HPA yang berhampiran. Harga untuk semenanjung Malaysia RM6.50 dan Sabah/Sarawak RM8.00 (tin besar). Mahal ke?? Haa kalau gitu boleh dapatkan dengan harga ahli cuma RM5.50 untuk Semenanjung dan RM7.00 bagi Sabah/Sarawak. Belum jadi ahli? Jadilah ahli cepat-cepat tak rugi...untung lagi ada... sebab setiap barangan yang dibeli akan mendapat nilai mata yang akan ditukar pada satu tempoh masa dengan jumlah RM. Untungkan... Pada saya kalau merasakan harganya mahal sikit tu tak apa sebab makanan ni akan membentuk hati kita. Jangan ambik mudah asalkan murah beli...salah tuu...

Diharap kawan-kawan sudi-sudilah mencuba ya. Ia sedap dan yang penting halal. Boleh tinjau ke http://hpa.com.my/ atau terus ke http://hpaproduct2u.blogspot.com/ untuk produk lain keluaran HPA.

Wallahualam.


"Produk Halal Tanggungjawab Bersama"

/


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sardin hpa juga boleh di buat nasi goreng sadin.