Ahad, Jun 14, 2009

Gempur Radix dan Penerangan HPA di Shah Alam






Sabtu 13 Jun,
Saya bersama PJE Shajaruddin Tasiron dijemput oleh Sahabat Amanah Ikhtiar Seksyen 28 Shah Alam untuk memberikan penerangan tentang khasiat Kopi Radix keluaran HPA dan Peluang Perniagaan bersama HPA. Wakil Sahabat Amanah Ikhtiar En Rahim Mohd Noor sebelum itu mengalu-alukan kedatangan hadirin walaupun banyak kenduri kahwin pada hari itu. Lebih 30 orang yang hadir yang kebanyakannya dari penduduk setempat iaitu Taman Alam Megah memberikan respon yang baik terhadap program yang julung kali diadakan di Dewan Tadika Kemas Seksyen 28 Shah Alam.

Pameran produk HPA termasuk Ayam Organik dan Sate segera turut diadakan. Ia dikendalikan oleh En Mat Ronzi yang baru sahaja menjadi pengedar dan Agen Stok di situ.

Saya diberi peluang menyampaikan ceramah selama 90 minit untuk menceritakan Latar belakang dan perkembangan syarikat dari awal penubuhannya sehingga sekarang telah memiliki 150 cawangan, 1500 agen stok dan 500,000 ahli pengedar seluruh Malaysia.

Saya juga menceritakan kelebihan dan faedah mengamalkan Kopi Radix dari sudut kesihatan. Diantaranya ada yang dah menghentikan tabiat merokok setelah beberapa bulan mengamalkan Kopi Radix ini.

Seterusnya PJE Shajaruddin Tasiron menceritakan kelebihan menjadi ahli pengedar HPA. Menurutnya jika menjadi ahli, bukan sahaja dapat produk halal yang berkualiti malah dapat bonus jika tahu caranya. Caranya para hadirin kena faham pelan pemasaran HPA melalui Program Perkongsian Bijak Cemerlang atau PBC yang kita adakan setiap hujung minggu di seluruh Malaysia.

Majlis diakhiri dengan Ujian Mendiagnosis penyakit melalui tapak tangan dan memperkenalkan produk HPA yang patut diambil setiap ujian yang dilakukan. Ia dikendalikan oleh Herbalis PJ Rahmat, pengerusi Komuniti HPA Caw Puchong.

Tiada ulasan: