Isnin, Julai 05, 2010

PROGRAM MEGA PBC DI HOTEL KL INTERNATIONAL






Pendaftaran dengan Bayaran penuh sahaja akan diterima.
Sila buat pembayaran tunai ke akaun MAYBANK 162263367410
ATAS NAMA NOR HAIDA RAMELI dan hantarkan bukti pembayaran ke email: fatinhpa@yahoo.com dan sms nama peserta ke 013-3962550.



KL INTERNATIONAL HOTEL terletak di tengah Bandaraya Kuala Lumpur. Masuk melalui Jalan Raja Muda. Bangunan Koperasi Polis bersebelahan dengan Pusat Pungutan Zakat Wilayah Persekutuan.
/

Satu program yang dikenali sebagai program Mega PBC akan diadakan di Dewan Besar Aras 1 Kl International Hotel pada tarikh 24 - 25 JULAI ini. PBC ini dipanggil MEGA kerana ia menggabungkan PBC yang sedia ada di Lembah Klang dalam bulan Julai kecuali PBC yang telah diluluskan awal seperti di Wisma MAIS Shah Alam pada 3-4 Julai dan Hotel depalma Shah Alam pada 11-12 Julai ini.

Program Pbc Mega ini diselenggarakan sepenuhnya oleh Kelab Pemimpin Al Wahida dan akan diisi oleh pelopor PBC peringkat awal seperti GM En Mohd Faisol, PJM Cikgu Murad dan PJM En. Azizan Ahmad.

Pengarah PBC MEGA adalah Presiden KPA sendiri iaitu PJM En. Hafidzan Faudzi. Setiausaha Panel Syariah yang juga merangkap Pengurus HPA Zon Tengah Us. Ahmad Adnan Fadhil juga dijemput untuk mengisi slot dalam program ini.

Alhamdulillah, Pengarah Urusan Tn Hj Ismail juga telah menyatakan persetujuannya untuk mengisi slot 3 jam dalam program MEGA PBC yang julung kali akan diadakan di KL INTERNATIONAL HOTEL.

Lihat tentatif program diatas yang telah diedarkan kepada semua ahli pelapis PJS yang telah berikrar menggempur kehadiran peserta di majlis pelancaran kelab pelapis PJS yang diadakan baru-baru ini...

Gempur....

/

/

free hit counters

Tiada ulasan: