Sabtu, Februari 27, 2010

PBC sulung di Gua Musang Kelantan

/
PJS Jalaluddin Yeop Majlis dan PJS Jamaluddin Yeop Majlis penggerak utama PBC Gua Musang

PJM Pn Siti Habibah Yusof bersama urusetia PBC Gua Musang

Sebahagian peserta PBC Gua Musang di Hotel Fully Inn

Align CentreProgram Qiamullail dan solat subuh yang diketuai oleh PJS Cikgu Jalal
/
Alhamdulillah akhirnya berjaya juga PJS Cikgu Jalaluddin Yeop Majlis mengumpulkan peserta seramai 50 orang menghadiri program Perkongsian Bijak Cemerlang yang julung kali diadakan di Bandar Lama Gua Musang ini. Program yang diadakan di Hotel Fully Inn ini mendapat sambutan yang menggalakkan dari masyarakat setempat kerana sebahagian besar peserta adalah dari daerah Gua Musang sendiri.

Apa yang menariknya PBC disini, pengurus hotel itu sendiri En. Amiluddin juga menjadi peserta dan mengambil produk HPA seperti Ayam Organik, Bebola Ikan dan Kopi Radix untuk dihidangkan kepada peserta. Menurutnya selepas ini beliau akan berusaha menjadikan produk HPA sebagai pilihan utamanya bukan sahaja di rumah malah dihotel ini seperti sabun mandi dan lain-lain.

Antara pemimpin HPA yang menyampaikan ceramah dalam PBC disini ialah

1. PJS Cikgu Jalaluddin Yeop Majlis - Pengarah Program merangkap Pengerusi Majlis.
3. PJS Jamaluddin Yeop Majlis - Profil syarikat, Gerakerja 6M, Isu Halal Haram dalam Pemakanan dan Produk Pilihan: Kopi Radix dan Penapis Air Dew.
4.PJS Siti Zawiyah (Kak Nor) - Perawatan dan kelebihan produk EPO
5. PJS Sajaruddin bin Tasiron - Strategi Menjana Pendapatan 5 angka bersama MLMS HPA.
6. PJS Sii Habibah - Sinergi Produk dan Diagnos penyakit melalui saraf tapak tangan.
7. PJE Zaharah Yusof - Demo produk

Tiada ulasan: