Isnin, November 01, 2010

"DEW WATER" MENGANDUNGI KRISTAL MINERAL ASLI DARI MONGGOLIA


Khazanah Bumi Semulajadi Ratusan Tahun Dahulu Ciptaan Allah Yang Dijumpai.

Alam semulajadi ciptaan Allah telah ditemui oleh saintis dunia di pergunungan Mongolia, jarak dari bandar Mongolia 800KM dengan menggunakan kuda untuk membawa keluar kristal tersebut. Sejarah telah dibuktikan bahawa bahan KRISTAL MINERAL ASLI yang ditemui ini, telah membantu manusia dan haiwan di kawasan tersebut mempunyai daya tahan dan tenaga yang kuat, tidak mudah dijangkiti penyakit, serta jangka hayat hidup mereka lebih lama...

Apakah rahsia mereka? InsyaAllah dengan penemuan khazanah di perut bumi ini akan dapat membantu sebagai penawar pelbagai penyakit yang sering dihadapi oleh manusia akibat dari pemakanan yang tidak seimbang. Bahan ini bergetar pada 8.7hertz, kaya dengan tenaga bio diterokai secara manual tanpa menggunakan bahan letupan bagi mengekalkan kualiti dan keaslian bio fizikalnya.

KRISTAL MINERAL ASLI diproses secara teknikal yang terulung di mana bahan ini diubah menjadi "ionic water soluble solution". Bahan ini akan dicampurkan dengan air yang telah dirawat secara osmosis unduran melalui gas ozon. Cecair mineral 98% penyerapan adalah 7000 kali lebih kecil dari sel darah merah dan mineral ionik mempunyai kadar penyerapan tertinggi setelah berada di dalam aliran daran dan merupakan bentuk yang paling ideal untuk digunakan di dalam sistem metabolisma kehidupan.

Atas usaha kami terhasilah air yang dinamakan "DEW WATER" yang mengandungi 84 jenis mineral dan zat galian dalam bentuk yang seimbang untuk keperluan tubuh kita dan terbentuk ion yang memudahkan proses serapan mineral dalam tubuh manusia. Kandungan mineral dan zat galian ini hampir sama dengan kandungan yang terdapat dalam air zam-zam.

Dew Water berupaya memulihkan penyakit migrain, darah tinggi, kencing manis, gout, gastrik, buasir,batu karang, kanser payudara, kanser pangkal rahim, hepatitis A,
hepatitis C, lelah, sakit urat, masalah mental, mengurangkan masalah
syndrom down dan berbagai penyakit lagi.

Harga Pengguna RM3.50

Harga Pengedar HPA RM3.00 dengan 0.5 Nilai Mata.

Kandungan 400ml.

Tiada ulasan: